16 de febrer 2010

La festa de la farina

No tenia pensat parlar del tema de la farina, ja que penso què és una mica recurrent però la veritat és que fins que no et toca a tu en primera persona, no saps fins a quin punt et pot afectar.

Bé, anem a pams. En primer lloc dir que em crec una persona tolerant i entenc l'ànima de la festa, per molt que no hi participi. Dit això, diré que hi ha accions que no es poden tolerar perquè busquen fer mal. Espero que entengueu aquest "fer mal" dins del context. Suposo que com no hi ha gent pel carrer per tirar farina han de focalitzar els seus esforços en qualsevol cosa sense parar-se a pensar amb els efectes que això pot provocar.

Abans de res, dir-vos que avisats com estem tothom, estic disposat a rebre farina jo mateix, el meu cotxe, la meva casa, etc ... Però el problema és que jo anava tan tranquil conduint per la zona del poliesportiu quan m'he trobat un grup de nois que m'han tirat farina al cotxe. Estava plovent i portava els parabrises en funcionament. Com podeu comprendre la farina juntament amb l'aigua i el parabrises ha format una fina capa al vidre que no m'ha deixat veure res, a més venia un cotxe en l'altre sentit. Una autèntica imprudència. Caldria una mica més de control, educació i civisme. Això que tan ens manca en aquesta societat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada